miercuri, 23 noiembrie 2016

Ce mi-am propus sa fac si ce am facut dupa ce am nascut. Sau ce am zis initial si ce se intampla acum.

Am avut cateva idei pe care mi le-am schimbat complet atunci cand a venit bebe pe lume, acum uitandu-ma inapoi ma si invinovatesc ca le-am avut (unele). Dar ce sa ii faci, asta e viata, omul se schimba, invata, experimenteaza, exact ca un copil.
Am sa le notez cu B - Before (inainte) si A - After (dupa)

B: Am vrut sa luam un apartament in care camera copilului sa fie departe de a noastra. De ce intrebati? Ca sa nu ne auda sforaind sau sa inteleaga prea devreme ca iti poti mainifesta iubirea in mai multe feluri :)
A: Numai eu stiu cat am alergat intre cele 2 camere, la inceput pentru ca alaptam de cate ori se trezea, iar bebe dormea in camera ei. Si ce greu imi era...

B: Bebe trebuie sa doarma in patutul ei (in mare parte de frica SIDS - sindromul mortii subite)
A: Asa a facut saracuta, 6 luni, Sa nu credeti ca o abandonam acolo, o alaptam, o leganam, adormeam mereu la mine in brate. Daca plangea un pic, eram langa ea (eu, sotul sau una dintre cele 2 bunici). Rezultatul o mare familie obosita. Nu cred ca ea s-a simtit singura sau nelinistita in schimb noi toti eram terminati. De la 6 luni se bucura maxim de dormitul cu mama ei, Se lafaie intr-un pat de 180x200 cm si dormim cu totii super (eu ma trezesc noaptea sa o alaptez inca - 1a2l2s dar e foarte confortabil).

B: Cum sa nu stea copilul in carucior? de ce??
A: Pentru ca nu vrea, nu ii place, vrea in bratele tale calduroase sau daca a mai crescut vrea sa mearga si sa experimenteze.

B: Sa vezi ce ma plimb prin oras cu ea si o sa doarma dusa in masina sau ma plimb prin parc si ea o sa doarma in carucior!
A: Mda, vezi sa nu! Ete ca eu m-am pricopsit cu un specimen foarte curios si nu isi doreste sa stea tintuita in scaunul de masina, evident cu spatele. Recurg din pacate la drumuri mai lungi la tableta cu animatii sau videoclipuri cu muzica. Iar adormitul in carucior WOW, POFTIM?!?! Cine ? Domnisoara mea? nici vorba! Ori in sistemul de purtare, ori in pat langa mami. (da chiar si acum la 1a2l2s si 10.5 kg)

B: Nu va sta la televizor sau la tableta. Foarte corect si asa ar trebui in continuare.
A: Nu resusesc sa indeplinesc tot timpul aceasta dorinta. De altfel, una sanatoasa pentru ea. Televizorul e extrem de rar iar tableta la drumuri lungute. Aici ma scuz dupa cum se vede, Stiu foarte bine ca oricare dintre cele 2 afecteaza timpul de explorare, inclusiv cel pentru plictis care e benefic - incerc continuu sa imbunatatesc acest aspect. Am scris despre asta aici

B: Nu vaccinez ROR (de teama autismului sau ce inseamna sa nu fii informat)
A: Fetita este vaccinata, la zi, inclusiv ROR, plus doresc sa ii fac si 2 vaccinuri care sunt in lista de optionale la noi in acest moment (Prevenar13 si Varilrix) M-am documentat foarte bine si nu o sa dau detalii acum si aici de ce am ales sa vaccinez.

Lista este un live document - adica voi reveni la ea de cate ori am idei ;)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu