miercuri, 13 aprilie 2016

5 sfaturi din batrani care ma amuza teribil

De cand sunt mama aud atat de multe sfaturi incat am ajuns sa ma bucur si sa ma distrez enorm. Oricine are ceva de zis, o va zice si nu poti face nimic ca sa opresti asta, asa ca, mai bine te amuzi!
Uite asa stateam linistita langa mandra mea ce dormea in miezul zilei si m-am imaginat scriind un articol - acesta. Zis si facut! Gasiti mai jos un mic sumar cu cel mai des intalnite sfaturi pe care le-am primit si sper sa le savurati asa cum o fac si eu :)

1. Poate vrea niste ceai!
Asa este, bebelusul se trezeste brusc, in urlete, in toiul noptii, ca sa ceara niste ceai - de tei, de musetel, eventual de lavanda daca e mai mofturos.

2. Nu trebuie sa doarma cu tine ca se invata!
Traducere: Pune-i cheia de gat si mergi linistita in club ca doarme si n-are nevoie de tine!

3. Cum sa alaptezi dupa 1 an? Pai dar merge deja...
Traducere: Da-i lapte de vaca ca i se potriveste perfect (de parca ar fi inruditi) SAU da-i lapte praf ca uite ce mari ati crescut voi (multi cu probleme legate de nutritie dar sa nu fim carcotasi)

4. Cum sa ii dai bucati mari de mancare! Dar ce e cu moda asta tampita? Da-i piure!
Asa e, sa privam copilul de experientele vietii, sa simta, sa miroasa, sa guste singur din mancare ... ca doar s-a nascut sa fie hranit cu lingurita.

5. Nu il mai tine atata in brate ca se invata!
Mai dar saracul copil, numai chestii chinuitoare pentru parintele lui invata... n-ar putea sa invete cum sa faca o tocanita?!


Ar mai fi cateva ... dar trebuie sa fug ca s-a trezit bebe! Zi linistita sa aveti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu